Friday, April 3, 2020

VAKANTIE!

Dag ouders en toppers van team 6,


YES! De vakantie is gestart. Jullie hebben het dubbel en dik verdiend om twee weken te geniet en te ravotten. Per mail kreeg je deze middag je rapport toegestuurd. Tijdens de vakantie is er geen videochat en ik geef ook geen taakjes. Je kan wel de taken van de voorbije weken afwerken. Wie wil mag een extra oefenbundel kiezen op de blog (picto schaap).  

Na drie weken thuisonderwijs viel mij iets op: 

Ik vroeg om een transportmiddel te bouwen ... Ik kon mijn ogen niet geloven! Ik zag foto's van een zelfgemaakte kruiwagen, een rijdende zakdoekendoos, een wagentje dat op luchtdruk reed, .... WAUW! 

Ik vroeg om een gerecht te bereiden. Ik heb jullie recepten gelezen. Het was om te watertanden. Ouders, grijp jullie kans! Laat ze nog wat experimenteren in de vakantie. 

Ik vroeg... van alles en nog wat. En zoals altijd zijn jullie een creatieve bende met zotte ideeën en een vlotte pen. We zien elkaar helaas niet op school, maar wat ben ik blij dat jullie me op de hoogte houden met mailtjes over jullie top creaties! Ik tater maar door, iedereen die ik op 1,5 m afstand tegenkom moet horen hoe goed jullie wel niet bezig zijn. Ik ben fier op jullie allemaal. 


Vele groetjes en hopelijk tot snel! 

juf Barbara